Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal
a "Közszolgálati tisztvisel?kr?l szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal
Fülöpházi Kirendeltsége
igazgatási ügyintéz?
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony id?tartama:
Határozott idej? 2018.07.24.-2019.10.31-ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaid?
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6042 Fülöpháza, Kossuth utca 5.
A közszolgálati tisztvisel?k képesítési el?írásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betölt?je által ellátandó feladatkörök:
1/14 és 1/24: Koordinációs és hatósági feladatkör, valamint 1/19: Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó f?bb tevékenységi körök:
képvisel?-testületi el?készít? munka, önkormányzati igazgatási eljárásokban és egyéb önkormányzati feladatellátásokban való közrem?ködés
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztvisel?k jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekv?képesség,
• Büntetlen el?élet,
• Középfokú képesítés,(a R. 1. melléklet 14. pontja szerint: A II. besorolási osztályban:Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, m?szaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintéz?i vizsga.
a R. 1. melléklet 19. pontja szerint: a II. besorolási osztályban: Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintéz?i, informatikai, m?szaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
• Gyakorlott szint? MS Office (irodai alkalmazások),
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál el?nyt jelent:
• önkormányzati hatósági, igazgatási munkakörben szerzett tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Elvárt kompetenciák
- jó szint? kommunikációs és szervez?készség,
- önálló, pontos munkavégzés
- jó problémamegoldó képesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatai,
- motivációs levél
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozat, hogy a Pályázó a személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthet?ségének id?pontja:
A munkakör legkorábban 2018. július 24. napjától tölthet? be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Vincze Miklós nyújt, a 70/459-0813 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal címére történ? megküldésével (6041 Kerekegyháza, F? utca 47/A.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szerepl? azonosító számot: KH/4114/2018, valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéz?.
vagy
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati kiírásnak megfelel? jelentkez?k meghallgatása alapján
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. július 23.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.fulophaza.hu – 2018. július 9.
• www.kerekegyhaza.hu – 2018. július 9.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási id?pontja: 2018. július 7.