Pályázat - Igazgatási ügyintéző
Írta: mezo - Dátum: 2018. július 05. 10:00
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal
                       
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal 
Fülöpházi Kirendeltsége

igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.
 

Teljes hír
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal
                       
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal 
Fülöpházi Kirendeltsége

igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű 2018.07.24.-2019.10.31-ig tartó közszolgálati jogviszony
                       
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6042 Fülöpháza, Kossuth utca 5.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1/14 és 1/24: Koordinációs és hatósági feladatkör, valamint 1/19: Pénzügyi és számviteli feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
képviselő-testületi előkészítő munka, önkormányzati igazgatási eljárásokban és egyéb önkormányzati feladatellátásokban való közreműködés

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
                       
Pályázati feltételek:
•         Magyar állampolgárság,
•         Cselekvőképesség,
•         Büntetlen előélet,
        •      Középfokú képesítés,(a R. 1. melléklet 14. pontja szerint: A II. besorolási osztályban:Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
a R. 1. melléklet 19. pontja szerint: a II. besorolási osztályban: Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
•         Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
•         önkormányzati hatósági, igazgatási munkakörben szerzett tapasztalat  - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

Elvárt kompetenciák
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. július 24. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Vincze Miklós nyújt, a 70/459-0813 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
•         Postai úton, a pályázatnak a Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6041 Kerekegyháza, Fő utca 47/A.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KH/4114/2018, valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző.
vagy
•         Elektronikus úton a kerpolhi@kerekegyhaza.hu részére és a vincze.miklos@kerekegyhaza.hu E-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati kiírásnak megfelelő jelentkezők meghallgatása alapján

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. július 23.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
•         www.fulophaza.hu – 2018. július 9.
•         www.kerekegyhaza.hu – 2018. július 9.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2018. július 7.