Feladatai:
Kerekegyháza Város Önkormányzata Szervezeti és M?ködési Szabályzata, valamint a Polgármesteri Hivatal Ügyrendje alapján vezeti a hivatalt:
- megszervezi a hivatal munkáját
- kinevezi a hivatal köztisztvisel?it a polgármester egyetértésével
- gondoskodik a köztisztvisel?k továbbképzésér?l
- szükség szerint munkaértekezletet tart
- gondoskodik a törvényesség betartásáról
- gondoskodik az éves szabadságolási ütemterv elkészítésér?l
- szükség szerint megbízhatja a hivatal dolgozóit munkakörökön kívüli feladattal is
- ellen?rzi a hivatal dolgozói munkavégzését
- gyakorolja a kiadmányozási jogot és megbízásából kiadmányozási jogot biztosít az irodavezet?k számára
- közrem?ködik a hivatal dolgozóinak min?sítésében és teljesítményértékelésében
Egyéb feladatai:
- ellátja a választásokkal kapcsolatos feladatokat
- biztosítja a képvisel?testület és a bizottságok m?ködésének technikai feltételeit
- döntésre el?készíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket
- végzi az utalványozás ellenjegyzését
- végrehajtja és végrehajtatja a képvisel?-testület döntéseit
- el?készíti a képvisel?-testület rendeleteinek tervezeteit
- elkészíti és elkészítteti a hivatal bels? szabályzatait
- a polgármesterrel együttesen aláírja a kötelezettségvállalást
- a polgármesteri hivatal m?ködésér?l kétévente összefoglaló jelentést készít és terjeszt a képvisel?-testület elé
- felel?s a lakosság beadványainak megfelel? intézéséért
- biztosítja a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. tv. következetes alkalmazását
|