Feladatai:
Kerekegyháza Város Önkormányzata Szervezeti és Működési Szabályzata, valamint a Polgármesteri Hivatal Ügyrendje alapján vezeti a hivatalt:
- megszervezi a hivatal munkáját
- kinevezi a hivatal köztisztviselőit a polgármester egyetértésével
- gondoskodik a köztisztviselők továbbképzéséről
- szükség szerint munkaértekezletet tart
- gondoskodik a törvényesség betartásáról
- gondoskodik az éves szabadságolási ütemterv elkészítéséről
- szükség szerint megbízhatja a hivatal dolgozóit munkakörökön kívüli feladattal is
- ellenőrzi a hivatal dolgozói munkavégzését
- gyakorolja a kiadmányozási jogot és megbízásából kiadmányozási jogot biztosít az irodavezetők számára
- közreműködik a hivatal dolgozóinak minősítésében és teljesítményértékelésében
Egyéb feladatai:
- ellátja a választásokkal kapcsolatos feladatokat
- biztosítja a képviselő-testület és a bizottságok működésének technikai feltételeit
- döntésre előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket
- végzi az utalványozás ellenjegyzését
- végrehajtja és végrehajtatja a képviselő-testület döntéseit
- előkészíti a képviselő-testület rendeleteinek tervezeteit
- elkészíti és elkészítteti a hivatal belső szabályzatait
- a polgármesterrel együttesen aláírja a kötelezettségvállalást
- a polgármesteri hivatal működéséről kétévente összefoglaló jelentést készít és terjeszt a képviselő-testület elé
- felelős a lakosság beadványainak megfelelő intézéséért
- biztosítja a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. tv. következetes alkalmazását
|