Kerekegyházi Polgármesteri Hivatal egy f? középfokú végzettséggel rendelkez? pénzügyi ügyintéz?t keres, teljes munkaid?ben 2013. március 1-t?l 2 évre.
Elvárások:
Ø közgazdasági, vagy pénzügyi-számviteli végzettség,
Ø felhasználói szint? informatikai ismeretek,
Ø szakmai tapasztalat.
El?ny:
Ø mérlegképes könyvel?i végzettség.
A munkakörhöz tartozó feladatok: könyvelés, önkormányzati vagyonkezeléssel kapcsolatos feladatok végzése, pénzügyi nyilvántartások kezelése. Bérezés a Kttv. vonatkozó rendelkezései szerint.
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajz és a végzettséget igazoló iskolai bizonyítványok másolatának benyújtásával lehet 2013. február 15-ig Kerekegyháza, F? u. 47/a címen, vagy a halcsikne@kerekegyhaza.hu email címen. B?vebb információ Halcsikné Szabó Ágnes pénzügyi irodavezet?t?l kérhet?: 76/546-048