Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek megfelel?en városunk jogi és magánszemélyek részére egyaránt lehet?séget biztosít, hogy ügyeit kényelmesen, elektronikus úton intézhesse.
Kerekegyháza Város Önkormányzata a törvényi kötelezettségei teljesítése – e-ügyintézés biztosítása – érdekében sikeres Európai Uniós pályázatot nyújtott be „ASP2.0 fejlesztés Kerekegyháza” címmel, KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01195 támogatási azonosítóval.
Tájékoztatás az elektronikus ügyintézésr?l
A fejlesztések célja 2018. január 1-jét?l m?köd?, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel összhangban lev? hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely – azon ügytípusok esetén, melyekre vonatkozóan azt a jogszabályi környezet is lehet?vé teszi – megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépér?l intézheti ügyeit a https://elugy.hu/kerekegyhaza elektronikus ügyintézési portálon. Az elektronikus ügyintézés feltételeit szabályozó tájékoztatók összeállítása és feltöltése megtörtént, hogy éjjel-nappal rendelkezésre álló elektronikus ügyintézési rendszerrel álljunk Kerekegyháza város polgárai és vállalkozásai rendelkezésére. Elektronikus ügyintézéshez kattintson https://elugy.hu/kerekegyhaza oldalon az „Ügytípusok” menüpontra. Az elektronikus ügyintézési portálon a szolgáltatást egyel?re csak Ügyfélkapus azonosítással vehetik igénybe ügyfeleink, azonban a szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük.